Kancelaria będzie czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy urzędu, tj. 7.30 - 15.00. Przy czterech okienkach interesanci będą mogli załatwić wszystkie sprawy urzędowe. Natomiast od już 6 sierpnia rozpocznie funkcjonowanie biletowy system kolejkowy dla interesantów Wydziału Komunikacji, Dróg i Transportu.
- System ten dotyczy obsługi spraw związanych z rejestracją pojazdów, zgłaszaniem ich zbycia, wyrejestrowywaniem oraz wydawaniem praw jazdy. Systemy kolejkowe skracają czas oczekiwania zapewniając jednocześnie komfortowe warunki obsługi - informują pracownicy Starostwa.
Zobacz też: Będzie nowa obsługa petentów
Nowe miejsce przyjmowania dokumentów oraz system kolejowy to nie jedyne nowości, które wprowadza samorząd powiatowy, by usprawnić obsługę petentów. Niebawem na stronie internetowej powiatu łukowskiego (http://www.starostwolukow.pl) zostanie uruchomiona kolejna część nowego systemu - aplikacja, dzięki której w Wydziale Komunikacji, Dróg i Transportu możliwa będzie rezerwacja terminu wizyt przez Internet, ustalając swoją wizytę na konkretną godzinę.
Uwaga! W nowej kancelarii sprawy będą mogli załatwić jedynie interesanci Starostwa Powiatowego. W przypadku interesantów mieszczącego się w tym samym budynku Urzędu Miasta Łuków nadal pozostaje załatwienie spraw w poszczególnych wydziałach. Alternatywą jest skorzystanie z internetowej platformy ePUAP.
Nowa kancelaria w Starostwie Powiatowym
Opublikowano:
Autor: Łuków24 | Zdjęcie: Starostwo Powiatowe w Łukowie
Przeczytaj również:
WiadomościDobiegł końca remont części pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Piłsudskiego 17 w Łukowie. Z końcem lipca osoby chcące złożyć dokumenty i wnioski w urzędzie, będą korzystać z nowej kancelarii, którą budowano przez ostatnie tygodnie.
Polecane artykuły:
wróć na stronę główną
ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.
e-mail
hasło
Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE