reklama

3 kroki dzielą Twoją firmę od sukcesu w internecie

Opublikowano:
Autor:

3 kroki dzielą Twoją firmę od sukcesu w internecie - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości Zobacz, co pomoże Ci awansować do biznesowej ekstraklasy.

Jak sprawić, aby klienci sami odnajdywali ofertę i zechcieli z niej skorzystać? Odpowiedź na to pytanie, nurtujące niezliczone rzesze polskich przedsiębiorców, wydaje się banalnie prosta: wystarczy umieścić swoją stronę internetową na czołowych miejscach w Google, a ruch w interesie rozkręci się niemal samoczynnie. Jednak aby osiągnąć punkt, w którym witryna www pełni rolę perpetuum mobile w maszynce do robienia pieniędzy, trzeba włożyć mnóstwo pracy. Kolejne kroki, omówione przez ekspertów z agencji INSEO, przedstawiamy poniżej.

 

1. Dokładne rozpoznanie potrzeb oraz profilu konsumenckiego osób z grupy docelowej

 

Świadomość pełni oczekiwań potencjalnych klientów zdecydowanie ułatwia prowadzenie biznesu, nieprawdaż? Niestety niektórzy przedsiębiorcy zdają się zapominać, że ich odbiorcy są również internautami – przez to sami zamykają sobie drogę do wielu zyskownych transakcji. Objawia się to np. całkowitym zlekceważeniem faktu, że dziś użytkownicy urządzeń mobilnych odpowiadają za ponad połowę całego ruchu w sieci. Dostosowanie firmowego serwisu www do perfekcyjnego działania na ekranach smartfonów to jeden z najistotniejszych etapów optymalizacji, odbywającej się w ramach pozycjonowania. A przecież Google od dawna kładzie nacisk na komfort użytkowników!

 

2. Atrakcyjna, szybka i merytoryczna strona internetowa, wypełniona materiałami wysokiej jakości

 

Oczywiście schludny wygląd to nie wszystko. Przyciągająca oko szata graficzna czy ładne efekty wizualne przy „przewijaniu” ekranu na niewiele się zdadzą, jeśli strona internetowa firmy okaże się wydmuszką. Nie wspominając już o tym, że angażująca odbiorców zawartość pozytywnie oddziałuje na pozycję domeny w wynikach wyszukiwania. Unikalne, porządnie zredagowane treści, które internauci sami będą polecać innym, powinny zawierać odpowiednie słowa kluczowe. Jeżeli zasięg działalności ogranicza się do określonego obszaru, należy formułować przekaz z uwzględnieniem nazw regionów, miejscowości, dzielnic itd. Przecież firma, dla której najważniejsze są np. Wrocław i okolice albo kurorty nad morzem, ma niewiele korzyści z tego, że wchodzą na nią osoby z Krakowa czy Warszawy. I vice versa.

 

3. Profesjonalne pozycjonowanie, z indywidualną strategią dopasowaną do bieżących potrzeb

 

Strona stronie nierówna. W związku z tym nie istnieje jeden, uniwersalny przepis, który gwarantowałby zajęcie miejsca w TOP 3 Google i utrzymanie go przez cały czas. Każda firma znajduje się w absolutnie niepowtarzalnej sytuacji w swojej branży, dlatego całościowe pozycjonowanie należy przeprowadzać po dogłębnej analizie i przyjęciu stosownego planu działań. Szczególnie istotny jest tutaj dobór fraz, na które strona ma wyświetlać się w Google jak najwyżej. Choćby ze względu na wspomniane wcześniej dane geolokalizacyjne, ale też nadmierną konkurencję w przypadku niektórych zwrotów i sformułowań.



Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE