Do ogłoszonego przez miasto przetargu zgłosiło się osiem firm. Najtańszą ofertę złożył Domost z Małkini Górnej na kwotę 30,75 mln zł. Nieco droższe oferty złożyli konsorcjum firm Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych KBI i Skabud Infrastruktura z kwotą 33,1 mln zł oraz konsorcjum Polimex Infrastruktura z firmą Polimex Mostostal z kwotą 33,2 mln zł. Kolejno oferty – przekraczające już budżet zamawiającego (33,23 mln) – złożyli także Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Diag-Most (34,5 mln zł), Intop Warszawa (34,7 mln zł), Primost Południe (34,8 mln zł), Strabag (38,4 mln zł) oraz Nowak-Mosty (55,9 mln zł). Wszyscy zadeklarowali pięć lat gwarancji na roboty.
- Z ekspertyz miasta wynika, że wiadukt musi zostać rozebrany w całości, gdyż problemem jest coraz bardziej postępująca korozja żelbetowej konstrukcji. Nowy wiadukt będzie szerszy i nieco wyższy od dotychczasowego. Konstrukcja obiektu zostanie wykonana w technologii belkowej zespolonej lub żelbetowej płytowej. Minimalna grubość płyty pomostu powinna wynosić 24 cm. Długość wiaduktu określono na ok. 65 metrów. Wykorzystane zostaną obecnie posadowione między torami pale, na których posadowiona zostanie konstrukcja przyszłego obiektu - czytamy na rynekinfrastruktury.pl.
Realizację przedsięwzięcia wstępnie zaplanowano w okresie od stycznia 2025 r. do października 2026 roku. Szacowana wartość inwestycji to 27 mln zł netto. Projekt będzie starał się o dofinansowanie ze środków unijnych w ramach programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.