Jakie gadżety do biura sprawdzają się w rozwoju długoterminowej strategii marketingowej
Jeden z najciekawszych przykładów gadżetów biurowych to długopis metalowy z czytelnym logo lub ideą firmy. Długopisy metalowe charakteryzują się długim czasem eksploatacji, potwierdzają podświadomie jakość marki, budują pozytywny wizerunek na spotkaniach z kontrahentami, inwestorami, innymi podmiotami. Bardzo często długopis metalowy z teczką rozdaje się na konferencjach organizowanych przez przedsiębiorstwa, bezpośrednio w grupie docelowej. Prowadzący panel dyskusyjny może zasugerować uczestnikom wypełnienie ankiety powiązanej z przekazaniem adresu e-mail lub numeru telefonu albo nawet określającej lepiej preferencje zakupowe do prowadzenia wewnętrznych badań. A to tylko jeden z przykładów zastosowania stosunkowo tanich i bardzo popularnych gadżetów biurowych.
W jaki sposób zestawiać efektywnie gadżety biurowe?
Uniwersalny gadżet do biura to notatnik oraz kalkulator. Spersonalizowane notatniki wręczane pracownikom osiągającym dobre wyniki w pracy to szansa na poprawienie motywacji. W Polsce ze względu na ogromne obciążenie stresem w środowisku roboczym coraz częściej sprawdzają się łamigłówki, proste puzzle, nawet kredki z kartką papieru dostępną dla każdego chętnego, żeby oddać się chwili kreatywności. Artystyczne notesy z dołączonymi długopisami, piórami, ołówkami to świetny prezent na jubileusz, przy awansie lub podczas przechodzenia do innego działu.
Jak projektować ciekawe gadżety biurowe i komu je wręczać?
Naturalnie na wszystkich gadżetach biurowych wprowadzisz logo, interesujące grafiki, powiążesz kolorystykę ze strategią identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa. Gadżet wcale nie musi się specjalnie wyróżniać, ale wystarczy praktyczne wykorzystanie przez dłuższy czas, żeby przekaz trafił jednak do umysłu. Designerskie gadżety biurowe zdobywają uznanie na tym rynku i oczywiście w grupie docelowej.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.