Specjalista w dziale administracji i zamówień publicznych
- Wynagrodzenie brutto: od 4 840 PLN
- Miejsce pracy: Łuków
- Zakres obowiązków: przygotowywanie planów zamówień publicznych, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, obsługa platformy zakupowej oraz publikowanie informacji w BIP, weryfikacja ponoszonych wydatków pod względem zgodności z ustawą prawo zamówień publicznych, prowadzenie strony internetowej i BIP, opracowywanie wewnętrznych regulacji oraz sporządzanie sprawozdań dotyczących zamówień publicznych
- Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Inne wymagania: wykształcenie wyższe, bardzo dobra obsługa komputera, urządzeń biurowych, programów pakietu MS Office, znajomość przepisów obowiązujących na stanowisku i ich interpretacji oraz praktycznego stosowania, samokształcenie, komunikatywność, rzetelność, prawo jazdy kat. B, mile widziane doświadczenie w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, mile widziany staż pracy w jednostkach sektora finansów publicznych lub innych państwowych bądź samorządowych jednostkach organizacyjnych.
- Kontakt przez UP Łuków
reklama
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.