reklama
reklama

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych rusza z naborem wniosków na 2025 rok

Opublikowano:
Autor:

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych rusza z naborem wniosków na 2025 rok - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Informacje łukowskieMowa o wnioskach na realizację zadań w przyszłym roku kalendarzowym. Zadania realizowane w ramach Miejskiego Programu muszą bezpośrednio służyć rozwiązywaniu problemów alkoholowych, przeciwdziałaniu narkomanii i innym uzależnieniom, zgodnie z zaleceniami Krajowego Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom.
reklama

Wnioski na działania mogą składać instytucje oraz stowarzyszenia, które wykonują pracę profilaktyczną i terapeutyczną.

Jak czytamy w ogłoszeniu Komisji, Składane wnioski powinny dotyczyć wymienionych zadań lub obszarów problemowych:
1. Zwiększenie dostępności pomocy terapeutycznej i rehabilitacyjnej dla osób uzależnionych od alkoholu, narkotyków, środków zastępczych, NSP oraz osób z problemem uzależnień behawioralnych.
2. Udzielanie pomocy psychospołecznej i prawnej rodzinom, w których występują problemy związane z przemocą w rodzinie oraz używaniem substancji psychoaktywnych. 
3. Prowadzenie profilaktycznej działalności informacyjnej i edukacyjnej w zakresie rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii, w szczególności dla dzieci i młodzieży, w tym działań na rzecz dożywiania dzieci uczestniczących w programach opiekuńczowychowawczych i socjoterapeutycznych.
4. Zagospodarowanie czasu wolnego dzieci i młodzieży także z grup ryzyka poprzez prowadzenie zajęć sportowych uwzględniających działania o charakterze edukacyjno-informacyjnym w zakresie rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii. 
5. Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu poprzez integrację społeczną osób z problemem uzależnienia alkoholu lub narkotyków po zakończeniu terapii w placówce leczenia odwykowego.

reklama

Wniosek należy wypełnić komputerowo i składać w siedzibie Wydziału Spraw Społecznych Urzędu Miasta Łuków przy ul. Zdanowskiego w godz.od 7:30 do 15:30 lub przesłać pocztą na w/w adres w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11 października 2024r. do godz. 15:00.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama