Budowę strażnicy realizuje Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łukowie. Zadanie rozpoczęto w 2021 roku, a jego zakończenie planowane jest na rok 2023. W budynku będą znajdować się pomieszczenia biurowe, archiwum, pomieszczenie szkoleniowo – konferencyjne oraz niezbędne zaplecze socjalne, techniczne i magazynowe. Nowo powstały budynek uwzględniał będzie potrzeby osób niepełnosprawnych. Po przeprowadzce do nowego skrzydła budynku, w roku 2024 planowany jest kolejny etap inwestycji, tj. modernizacja istniejącego budynku polegająca na:
- wydzieleniu strefy pomieszczeń Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej,
- wydzieleniu strefy „brudnej” i „czystej,
- przystosowaniu pomieszczenia serwerowni,
- przystosowaniu pomieszczenia pełniącego funkcję edukacyjną dla najmłodszych dzieci,
- przystosowaniu pomieszczenia wraz z infrastrukturą do funkcjonowania stanowiska kierowania komendanta powiatowego, zaplecza socjalnego oraz węzła WC dla strażaków pełniących służbę w stanowisku kierowania komendanta powiatowego
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.