reklama

Zmiany w Urzędzie Miasta

Opublikowano:
Autor: | Zdjęcie: Archiwum portalu

Zmiany w Urzędzie Miasta - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościDziś wchodzi w życie rozporządzenie burmistrza Łukowa, zmieniające strukturę organizacyjną w Urzędzie Miasta. Zmiany dosięgły m.in. Wydział Informatyczny.

Jedną z pierwszych decyzji burmistrza Piotra Płudowskiego było dokonanie zmian w Regulaminie Organizacyjnym Miasta Łuków. Stosowne rozporządzenie podpisane zostało 26 listopada, a weszło w życie 11 grudnia. Co takiego zmieni się w urzędzie?

Pierwszą widoczną zmianą jest podporządkowanie Wydziału Edukacji Kultury i Sportu bezpośrednio pod burmistrza. Dotychczas jednostka ta podporządkowana była zastępcy włodarza. Płudowski postanowił też rozdzielić Wydział Promocji i Inwestycji na dwa odrębne wydziały, co jest powrotem do sytuacji sprzed sierpnia 2018, kiedy były burmistrz Dariusz Szustek przeprowadził ostatnie zmiany organizacyjne w Urzędzie. Dotychczasowa naczelnik „superwydziału” Anna Kicińska nadal kierować będzie Wydziałem Promocji, a w Wydziale Inwestycji pojawić ma się nowy naczelnik.

Największą zmianą jest jednak likwidacja Wydziału Informatycznego i wcielenie go w postaci referatu do Wydziału Organizacyjnego. Decyzja ta oznacza też likwidację stanowiska Naczelnika wydziału (którym rządził do niedawna Ryszard Szczygieł) i zastąpienie go stanowiskiem kierownika.

Wydział Organizacyjny kierowany dziś przez Waldemara Siurka ma też przejąć zadania wykonywane przez Biuro Burmistrza, które zostaje zlikwidowane. Ostatnią zmianą dokonaną przez Piotra Płudowskiego jest przeniesienie zadań Ewidencji Działalności Gospodarczej do Wydziału Spraw Obywatelskich.




Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE