reklama

Rzecznik konsumentów informuje

Opublikowano:
Autor: | Zdjęcie: Internet

Rzecznik konsumentów informuje - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościSzanowny Konsumencie - jeżeli zakupiony przez Ciebie towar, wykonana usługa okazały się niezgodne z umową (wadliwe), a zgłoszona reklamacja nie została przez przedsiębiorcę załatwiona pozytywnie, możesz zwrócić się o pomoc do Powiatowego Rzecznika Konsumentów.

Jak informuje Powiatowy Rzecznik Konsumentów Andrzej Kożuch, w ramach swoich kompetencji może on udzielić porady i informacji prawnej, która pomoże zareklamować zły produkt bądź usługę. Rzecznik może również wystąpić w przedmiotowej sprawie do przedsiębiorcy. Jeśli będzie taka potrzeba, rzecznik pomoże tekże sporządzić pismo reklamacyjne, pozew do sądu, itp.

Andrzej Kożuch przyjmuje w sprawach konsumenckich interesantów z powiatu łukowskiego w Starostwie Powiatowym  w Łukowie, przy ul. Piłsudskiego 17, pok. 215 (drugie piętro). Osoby potrzebujące porady prawnej bądź pomocy, mogą go odwiedzać w poniedziałki w godz. 7.30 - 13.00, wtorki w godz. 13.00 - 17.00, czwartki w godz. 9.30 - 15.30 oraz w piątki w godz. 9.30 – 14.00.

Informacje dla potrzebujących znaleźć można również pod numerem telefonu 25 798 22 03 wew. 150 lub dorą mailową: rzk@starostwolukow.pl.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE