1. Odroczenia terminu płatności należności bieżącej lub/i zaległości na okres od 3 do 6 miesięcy.
2. Rozłożenia na raty należności bieżącej lub/i zaległości, określając liczbę i wysokość rat
(maksymalnie do końca 2020 roku).
Pomoc, o której mowa powyżej będzie udzielana w ramach pomocy de minimis: - dla osób prawnych – obejmujących raty od kwietnia do czerwca 2020 roku - dla osób fizycznych – obejmującą II ratę za 2020 rok.
Decyzja o udzieleniu pomocy będzie podejmowana po złożeniu przez podatnika odpowiedniego wniosku. Przedsiębiorca wraz z wnioskiem powinien złożyć wymagane dokumenty:
- Zaświadczenie/oświadczenie o uzyskaniu pomocy de minimis, jaką otrzymał w roku 2020
( na dzień złożenia wniosku) oraz w ciągu 2 poprzedzających lat podatkowych albo oświadczenie o nieotrzymaniu takiej pomocy w tym okresie. - Formularz informacji przy ubieganiu się o pomoc de minimis (www.lukow.pl)
- Sprawozdania finansowe za okres 3 ostatnich lat obrotowych.
- Dokumenty finansowe za I kwartał 2020 i następne oraz inne dokumenty obrazujące utratę płynności finansowej w związku z ponoszeniem konsekwencji ekonomicznych z powodu COVID-19.