Reklama

Reklama

OZE w gminie Stanin. Rusza podpisywanie umów

Opublikowano: 10 maja 2021 06:19
Autor:

OZE w gminie Stanin. Rusza podpisywanie umów - Zdjęcie główne

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wiadomości Chodzi o montaże instalacji solarnej, fotowoltaicznej, kotłowej i pompowej.

Reklama

- W związku z koniecznością zachowania reżimu sanitarnego od  10 maja  zapraszamy Państwa do budynku Centrum Kultury w Staninie, Stanin 105, 21-422 Stanin, od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 15.00 - informuje Urząd Gminy Stanin. 

 

Trzeba zabrać ze sobą dowód osobisty oraz kserokopię aktu własności potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez właściciela lub współwłaścicieli. Dokumenty winien podpisać właściciel nieruchomości lub wszyscy współwłaściciele. Możliwe jest również udzielenie upoważnienia do zawarcia umowy przez pozostałych współwłaścicieli jednemu z współwłaścicieli. Nie muszą to być upoważnienia notarialne ważne, aby były oryginalne i z treści upoważnienia wynikało prawo do zawarcia umowy i podpisania deklaracji. - Natomiast, gdyby ktoś z Państwa dysponował upoważnieniem notarialnym, będzie ono również akceptowany - informuje Urząd. 

 

 Mieszkańcy, którzy chcą zrezygnować z udziału w projekcie (np. z realizacji jednej instalacji) winni złożyć rezygnację z danej instalacji na udostępnionym wzorze.

 

W dalszym ciągu możliwe jest pobieranie dokumentów do podpisania ze strony internetowej gminy oraz wypełnienie ich w domu a następnie włożenie  w zamkniętej kopercie  do skrzynki nadawczej znajdującej się na parterze budynku Urzędu Gminy Stanin, ewentualnie przesłanie na adres urzędu.

 

Koperta złożona do urny powinna zawierać następujące dokumenty:

– umowa użyczenia nieruchomości podpisana w 2 egzemplarzach;

– podpisana deklaracja uczestnictwa w projekcie;

– kserokopia aktu własności potwierdzona za zgodność z oryginałem przez właściciela lub współwłaścicieli.

 

 

- Gdy zostaną podpisane wszystkie umowy ogłosimy postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego i wybierzemy wykonawcę instalacji. Następnie na podstawie przeprowadzonego przetargu zostanie określona wysokość dopłaty do instalacji przez każdego mieszkańca. Tel.  25 798 11 05 - informuje gmia. 

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.