reklama

Nowy wizerunek Zakładów Mięsnych w Łukowie

Opublikowano:
Autor: | Zdjęcie: ZM Łuków

Nowy wizerunek Zakładów Mięsnych w Łukowie - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościJeden z największych pracodawców w regionie oraz jedna z najbardziej rozpoznawalnych w Polsce marek - Zakłady Mięsne Łuków - rozpoczynają proces rebrandingu. Firma całkowicie zmienia swoją identyfikację wizualną - wprowadza nowe logo oraz hasło podkreślające wartości, którym jest wierna od lat.

Zmiana wizerunkowa Zakładów Mięsnych Łuków rozpoczęła się na początku 2017 r., lecz poprzedzona była wcześniejszymi badaniami rynku. U podstaw decyzji o kompleksowej zmianie wizerunku firmy leżą przeprowadzone na szerokiej grupie respondentów badania i konsultacje marketingowe. Celem rebrandingu jednego z największych przedsiębiorstw w regionie jest wzmocnienie rozpoznawalności marki, czytelniejsze komunikowanie wartości nadrzędnych dla firmy, efektywniejsze wpisywanie się w oczekiwania coraz bardziej wymagających klientów.

- Poprzez odświeżenie wizerunku marki chcemy również w większym stopniu niż dotychczas dotrzeć do młodych ludzi. Firma Łuków, obecna na rynku od ponad 40 lat, jest bardzo dobrze znana starszemu pokoleniu. Czas na to, by po produkty z Łukowa coraz chętniej sięgali młodsi, świadomi konsumenci, szukający dobrych, polskich produktów - mówi Justyna Niemczuk, Dyrektor Handlowy Zakładów Mięsnych Łuków.

Jak czytamy w komunikacie spółki, nowa identyfikacja wizualna akcentuje wysoką jakość produktów, którą gwarantuje zielony region wschodniej Polski. Graficzne odwołanie do natury i wykorzystanie autentycznego krajobrazu malowniczych okolic Łukowa w komunikacji wizualnej podkreśla czerpanie z bogactwa regionu. Marka ZM Łuków, poprzez nowy wizerunek, pragnie zakomunikować konsumentowi, że mięsa i wędliny powstają z pasji, z przywiązania do tradycji i szacunku do natury. Ponad 40-letnia tradycja (która wyróżnia firmę spośród konkurencji), sprawdzone receptury oraz smaczne produkty to dziedzictwo, którym firma chce się dzielić. Wraz z nową wizualizacją marki odświeżona zostanie architektura produktów i ich wygląd. Opakowania zyskają nowy, uwypuklający nadrzędne wartości marki design, który pozwoli na wyróżnienie się produktów na półce. Produkty w nowych opakowaniach będą pojawiały się od lutego, a cały proces rebrandingu potrwa kilkanaście miesięcy. Zmieniona jest już strona internetowa Zakładów Mięsnych www.zmlukow.pl.

Nową identyfikację wizualną przygotowała agencja Optima Marketing Group.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE