reklama

Nowa lokalizacja Sali Obsługi Klientów NFZ w Lublinie od 25 maja

Opublikowano:
Autor:

Nowa lokalizacja Sali Obsługi Klientów  NFZ w Lublinie od 25 maja  - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościSala Obsługi Klientów Lubelskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Lublinie przenosi się z budynków przy ul. Szkolnej 16 i ul. Marii Koryznowej 2d do lokalizacji przy ul. Nadstawnej 2-4.

Bezpośrednia obsługa klientów, jeszcze w ograniczonym zakresie w związku ze stanem epidemicznym, zostanie wznowiona w nowym miejscu od 25 maja.  Sala Obsługi Klientów, która dotychczas funkcjonowała w budynkach przy ul. Szkolnej 16 i ul. Koryznowej 2d w Lublinie, została przeniesiona do lokalizacji przy ul. Nadstawnej 2-4. W nowym miejscu pracownicy lubelskiego NFZ i odwiedzający nas klienci będą mieli do dyspozycji dużo większą przestrzeń. Przygotowano 15 odpowiednio wydzielonych stanowisk bezpośredniej obsługi oraz dużą, wygodną poczekalnię. Przygotowaliśmy również stanowisko komputerowe, biletomat i system informowania o zajmowanym miejscu w kolejce. Sala Obsługi Klientów została przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.Po zniesieniu kolejnych ograniczeń związanych z pandemią, będzie dostępny  również kącik dla dzieci i karmiących mam. Sala Obsługi Klientów rozpocznie swoją pracę w nowej lokalizacji w poniedziałek 25 maja.


Ze względu na obostrzenia wywołane epidemią koronawirusa, na razie przy
ul. Nadstawnej 2-4 będzie można skorzystać z:-  informacji ogólnej
 - załatwić sprawy związane z zaopatrzeniem w wyroby medyczne,
 - potwierdzić profil zaufany i założyć konto w IKP,
 - uzyskać informacje i podpisać umowę dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego.
W przypadku innych spraw, będzie można zostawić dokumenty w specjalnej skrzynce podawczej. Bezpośrednia obsługa zainteresowanych osób powinna zostać wznowiona na przestrzeni najbliższych tygodni, o czym klienci zostaną z wyprzedzeniem poinformowani.Docelowo na Sali Obsługi Klientów będzie można załatwić sprawy z zakresu:
    • Informacji ogólnej,
    • Obsługi sanatoryjnej,
    • Ubezpieczeń dobrowolnych,
    • Profilu zaufanego,
    • Internetowego Konta Pacjenta,
    • Potwierdzania zleceń na wyroby medyczne,
    • Wydawania kart EKUZ,
    • Wydawania i rejestrowania formularzy unijnych,
    • Obsługi osób uprawnionych w zakresie dostępu do systemów informatycznych NFZ oraz przydzielania zakresów numerycznych dla recept papierowych,
    • Obsługi aptek w zakresie umów na realizację recept.
    Będzie można również skorzystać:
    • z porad doradców i edukatorów promocji zdrowia,
    • podstawowych badań profilaktycznych.
    Sala Obsługi Klientów mieści się na pierwszym piętrze budynku (dostępna winda) przy
    ul. Nadstawnej 2-4. Do nowej siedziby SOK w centrum Lublina można dotrzeć komunikacją miejską – w pobliżu znajdują się przystanki  przy ul. Tysiąclecia oraz ul. Lubartowskiej, przystanek autobusowy  oraz przystanek busów. (Numery Linii Komunikacji Miejskiej:
    Przystanek przy ul. Tysiąclecia: 1, 2, 4, 5, 6, 17, 18, 22, 29, 31, 32, 34, 39, 52, 57, 150)
    Przystanek przy ul. Lubartowskiej: 156, 160, 904, 950).


    Udostępnij na:
    Facebook
    wróć na stronę główną

    ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

    e-mail
    hasło

    Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE