Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łukowie w mediach społecznościowych informuej, że jest możliwość zgłoszania nieprawidłowości ws. Polskiego Bonu Turystycznego
Osoba zgłaszająca problem dotyczący uprawnień do Polskiego Bonu Turystycznegopowinna skontaktować się z infolinią Polskiego Bonu Turystycznego: tel. 22 11 22111 📧 e-mail: bon@zus.pl
Wskazane jest żeby osoba taka dysponowała:
- danymi identyfikacyjnymi (imię, nazwisko, PESEL, a jeśli nie nadano to seria i nr dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do bonu)
- podała dane kontaktowe (nr telefonu, adres e-mail)
- przedstawiła krótki opis problemu.
W dalszej kolejności zgłoszenie przekazywane jest do Polskiej Organizacji Turystycznej (POT), która:
- dokonuje wstępnej analizy sprawy. Jeżeli istnieje taka konieczność POT dokonuje odpowiednich czynności w zakresie wartości bonu.
- wprowadza informację na temat sposobu obsługi do systemu obsługi zgłoszeń.
Następnie:
- Infolinia PBT informuje klienta o sposobie postępowania.
- POT prowadzi postępowanie wyjaśniające.
- POT wydaje decyzję administracyjną.
- POT dokonuje odpowiednich czynności w systemie w zakresie wartości bonu.