reklama
reklama

Gmina Łuków: Zmiany organizacji pracy urzędu

Opublikowano:
Autor:

Gmina Łuków: Zmiany organizacji pracy urzędu - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości Gmina Łuków wprowadza zmiany w organizacji pracy miejscowego urzędu. W związku z pogarszającą się sytuacją epidemiczną od poniedziałku 26 października władze gminy proszą o ograniczenie wizyt do niezbędnego minimum.
reklama

W pilnych sprawach można się kontaktować telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Oto najważniejsze dane kontaktowe:

Urząd Gminy Łuków: 25 798 24 39, e-mail: sekretariat@lukoww.ug.gov.pl

Urząd Stanu Cywilnego: 25 798 30 39

Dowody osobiste: 25 798 24 39 wewnętrzny 171

Księgowość: 25 798 21 87

Gospodarka odpadami: 25 798 24 39 wewnętrzny 102

Podatki: 25 798 24 39 wewnętrzne - 107 i 108

Gospodarka przestrzenna: 25 798 24 39 wewnętrzny 136

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej: 25 798 21 59, e-mail: sekretariat@gopslukow.pl

Gminny Zespół Oświatowy: 25 798 24 40, e-mail: gzolukow@poczta.onet.pl

Należności z tytułu podatków czy opłat śmieciowych można regulować za pośrednictwem bankowości elektronicznej na konta podane w decyzjach i zawiadomieniach.

Podatki - numer rachunku: 47 9204 0001 0021 3976 2000 0010

Opłaty za odpady komunalne - numer rachunku: 89 9204 0001 0021 3976 2000 0030.

 

 

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
reklama
reklama