Reklama

Reklama

Zmienił się adres punktu szczepień? Dostaniesz automatyczną wiadomość

Opublikowano: 22 stycznia 2021 08:39
Autor: Łukasz Prusak

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Informacje łukowskie Już 22 stycznia ruszają zapisy na szczepienie dla osób 70+. Od tygodnia na szczepienie zapisują się seniorzy po 80 roku życia. 25 stycznia rozpoczną się szczepienia tych grup. Co w sytuacji, gdy zmienił się adres punktu szczepień? Seniorzy dowiedzą się o tym z automatycznej wiadomości głosowej.

Reklama

Od połowy stycznia seniorzy rejestrują się na szczepienie przeciw COVID-19. Najpierw osoby po 80 roku życia. Już w piątek, 22 stycznia, z tej możliwości skorzystają osoby w wieku 70 – 79 lat. Szczepienia obu grup ruszą w poniedziałek, 25 stycznia.

 

Rejestracja na szczepienie: konkretny punkt, data i godzina

 

Rejestrując się na szczepienie, senior wybiera konkretny punkt, w którym może się zaszczepić. Umawia się też na konkretny termin i godzinę, w których zostanie przyjęty w punkcie szczepień.

 

Co w sytuacji, gdy wybrany punkt szczepień zmienił adres?

 

Automatyczny komunikat o zmianie lokalizacji punktu szczepień

 

Jeśli punkt szczepień zmieni adres, do seniorów, którzy przy rejestracji na szczepienie podali numer  telefonu (komórkowego lub stacjonarnego), zadzwoni automatyczny konsultant z infolinii Narodowego Programu Szczepień.

 

Automatyczny konsultant odczyta wiadomość głosową, w której poinformuje o zmianie adresu punktu szczepień. Zaznaczy też, że data i godzina szczepienia pozostają bez zmian.

 

Ponadto konsultant przypomni, że na 24 godziny przed terminem szczepienia, na numer komórkowy seniora, przyjdzie specjalny SMS. Znajdą się w nim informacje o:

 

nowej lokalizacji punktu szczepień

dacie szczepienia

godzinie szczepienia.

Z jakiego numeru zadzwoni automatyczny konsultant?

 

Automatyczny konsultant infolinii Narodowego Programu Szczepień zadzwoni z numeru:

 

22 295 00 85

 

 

 

Ważne! Jest to numer automatyczny, dlatego nie należy na niego oddzwaniać.

 

Komunikat głosowy rozpoczyna się od słów:

 

„Tu Infolinia Narodowego Programu Szczepień. UWAGA, przekazujemy ważną informację…”.

 

Informacja o zmianie adresu punktu szczepień zostanie odczytana dwukrotnie podczas jednej rozmowy.

 

Automatyczny konsultant będzie próbował połączyć się z seniorem dwukrotnie w ciągu dwóch dni. Jeśli z różnych przyczyn senior nie odsłucha wiadomości (np. nie odbierze telefonu lub połączenie zostanie przerwane), wtedy zadzwoni do niego osoba z infolinii Narodowego Programu Szczepień. Przekaże wszystkie szczegóły dotyczące szczepienia, czyli nowy adres punktu szczepień oraz potwierdzi dzień i godzinę szczepienia.

 

Przypominający SMS o szczepieniu

 

Niezależnie od automatycznego połączenia z infolinią Narodowego Punktu Szczepień, każda osoba zarejestrowana na szczepienie,  która podała numer telefonu komórkowego, otrzyma specjalny SMS. Wiadomość będzie zawierała informacje o:

 

lokalizacji punktu szczepień

dacie szczepienia

godzinie szczepienia.

Przypomnienie dotrze najpóźniej na 24 godziny przed szczepieniem.

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.