By jeszcze bardziej włączyć łukowian w proces decydowania o swojej najbliższej okolicy, Miasto wprowadza dedykowane narzędzie informatyczne, które usprawni m.in. zgłaszanie projektów przez mieszkańców, czy też oddawanie głosu wybrane pomysły.
W ręce mieszkańców oddana została specjalna strona internetowa, dostępna pod adresem: https://lukow.budzet-obywatelski.org,/ https://lukow.budzet-obywatelski.org/ przez stronę będzie można zgłaszać wnioski z propozycjami do zrealizowania, a także oddawać głosy na wybrane propozycje.
Dzięki temu rozwiązaniu najbliższa i kolejne edycje budżetu obywatelskiego cieszyć się będą coraz większą frekwencją.
II edycja Łukowskiego Budżetu Obywatelskiego (na rok 2023) będzie miała następujące etapy:
25 lipca - 5 sierpnia - zgłaszanie projektów do Łukowskiego Budżetu Obywatelskiego:
25 lipca - 12 sierpnia - ocena złożonych projektów;
16 sierpnia - publikacja listy projektów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do głosowania;
26 sierpnia - sporządzenie listy mieszkańców uprawnionych do głosowania; .
29 sierpnia - 11 września - głosowanie na projekty budżetu obywatelskiego;
13 września - ogłoszenie wyników głosowania na poszczególne projekty i wskazanie projektów do realizacji.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.