Praca rozpocznie się 5 stycznia 2026 roku w siedzibie Starostwa.
Oferowane wynagrodzenie brutto wynosi od 4 850 zł, a kandydat powinien posiadać średnie wykształcenie zawodowe, około 2 lata doświadczenia w księgowości oraz umiejętność analitycznego myślenia.
Zgłoszenia należy kierować bezpośrednio do pracodawcy.
Stanowisko ds. obsługi finansowo-księgowej funduszy specjalnych i podatku VAT Starostwa oraz rozliczeń płac i zasiłków
- Zawód:pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
- Wykształcenie:średnie zawodowe
- Umiejętności i uprawnienia:Umiejętność analitycznego myślenia
- Staż pracy ogółem:lata: 2
Zakres obowiązków, m.in.:
Obsługa finansowo-księgowa ZFŚS, inwentaryzacja majątku, otwieranie i zamykanie ksiąg rachunkowych, prowadzenie rejestrów VAT zakupów i sprzedaży oraz rozliczeń i deklaracji VAT Starostwa Powiatowego w Siedlcach, przygotowywanie JPK, a także sporządzanie list płac i prowadzenie pełnej dokumentacji płacowej i zasiłkowej pracowników Starostwa.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.