reklama
reklama

Płatny parking pod Lidlem w Łukowie. Klienci niezadowoleni "To jest skandal"

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Patryk Pytlak

Płatny parking pod Lidlem w Łukowie. Klienci niezadowoleni "To jest skandal" - Zdjęcie główne

Tablica informująca o opłatach na parkingu przed Lidlem | foto Patryk Pytlak

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Informacje łukowskieKlienci Lidla nie ukrywali swojego zdziwienia. Na parkingu przed supermarketem pojawił się parkometr.
reklama

Parkometr i tablica informująca pojawił się na początku sierpnia. Jak informuje na swojej stronie internetowej sklep, parkometry zamontowano "w trosce o komfort klientów podczas zakupów w sklepach Lidl, [...] aby klienci mogli skorzystać z bezpłatnego parkingu podczas robienia zakupów".
Parking został oznaczony na wjeździe oraz wyjeździe tablicami informującymi o "strefie płatnego postoju". Zgodnie z umieszczonymi na terenie parkingu informacjami, pierwsze 1,5 godziny parkowania jest bezpłatne. Trzeba jednak pamiętać o pobraniu biletu, na którym jest dokładny czas, kiedy parkowanie się zaczęło.

"Bezpłatny bilet na czas wykonywania zakupów należy pobrać w automacie (bilet należy pobrać również w przypadku korzystania z miejsc dla osób niepełnosprawnych). Przy automacie znajduje się regulamin korzystania z parkingu" - informuje Lidl.
 
Za dłuższy czas postoju obowiązuje opłata, która wynosi (zależnie od czasu postoju) od 5 do 10 zł za godzinę. W przypadku braku ważnego biletu, kierowcy muszą liczyć się z karą w wysokości 95 zł.
 
- Uważam, że nie jest to dobry pomysł. Parking przed sklepem powinien być bezpłatny - uważa pani Anna.
 
Pani Danuta nowe rozwiązanie nazwała skandalem. 
- Jak na warunki łukowskie to jest niewyobrażalne - stwierdziła klientka sklepu.
 
- Ja jestem z Ukrainy i dla mnie to nie jest dobry pomysł. Jak zajeżdżam na zakupy, to dla mnie 1,5 godziny zakupów to zdecydowanie za mało - mówił Aleksiej. - To jest w interesie sklepu, żeby klienci mieli komfort zakupów - dodał klient sklepu.
 
Jak przekazało biuro obsługi klienta sklepu, obsługą parkingów i parkometrów zajmuje się firma zewnętrzna, dlatego wszelkie roszczenia reklamacyjne związane z opłatami i obsługą parkingów należy kierować bezpośrednio do wskazanej w regulaminie lub potwierdzeniu opłaty firmy.

reklama
reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama