reklama
reklama

Książka Mirosława Skwarka „Skuteczny marketing na TikToku” na drugim miejscu bestsellerów Onepress. Jesteśmy dumni z naszego łukowiaka!

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Książka Mirosława Skwarka „Skuteczny marketing na TikToku” na drugim miejscu bestsellerów Onepress. Jesteśmy dumni z naszego łukowiaka! - Zdjęcie główne
reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Informacje łukowskieŁukowianin, Mirosław Skwarek – wydał książkę „Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc”. Od kilku dni ta pozycja utrzymuje się w czołówce bestsellerów Onepress.
reklama

Mirosław Skwarek to specjalista w dziedzinie perswazyjnych technik sprzedaży, autor kursów z dziedziny marketingu i sprzedaży online. Co-founder systemu do email marketingu GetAll.pl i twórca Akademii Social Media, czyli internetowej szkoły, która uczy nowoczesnego marketingu w sieciach społecznościowych. Prowadzi bloga: www.perswazjawsprzedazy.pl.

 - Książka „Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)” uczy, jak dobrze wykorzystać zaledwie 60 sekund, jakie oferuje TikTok do tego, by nakręcić film promocyjny, który obejrzy 100 tysięcy, milion, a może 2 miliony odbiorców?   Działać tak, by algorytm TikToka stał się Twoim sprzymierzeńcem, nie wrogiem. Tego, co i jak robić, by zostać królem TikToka ze wzbudzającymi zazdrość zasięgami, dowiesz się z tej konkretnej, pełnej praktycznych porad książki doświadczonego marketera i tiktokera w jednej osobie – tak opisują książkę łukowianina w sieci. Gratulujemy!

reklama

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama