W ramach tego etapu opracowano szczegółową mapę z numerami grobów oraz regulamin cmentarza, który będzie pomocny w organizacji i zarządzaniu nekropolią.
- Przystępujemy teraz do drugiego etapu inwentaryzacji, który będzie polegał na zebraniu danych osobowych dotyczących dysponentów i opiekunów poszczególnych grobów” – informuje parafia.
Pod chórem, na stoliku, umieszczono formularz służący do zebrania tych danych. Formularz dotyczy danych osobowych zmarłych spoczywających na cmentarzu w Turzystwie oraz ich dysponentów i opiekunów.
Parafia zachęca, aby formularz zabrać do domu, czytelnie wypełnić, a następnie dostarczyć do kancelarii parafialnej lub zakrystii. Ze względu na wrażliwość danych osobowych, parafia zaleca zachowanie szczególnej ostrożności przy ich przetwarzaniu. Dla wygody wiernych istnieje również możliwość przesłania wypełnionego formularza pocztą. Adres parafii znajduje się na dole dokumentu.
Dzięki przeprowadzonej inwentaryzacji cmentarza parafia będzie mogła skuteczniej zarządzać cmentarzem oraz ułatwić mieszkańcom odnalezienie poszczególnych grobów i ich opiekunów.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.