Dlatego w tym tygodniu gmina przyjmuje wnioski właścicieli posesji, którzy za darmo chcą pozbyć się szkodliwych substancji. O pieniądze zamierza wystąpić do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie, który ma środki na pokrycie wszystkich kosztów, związanych z demontażem, transportem i utylizacją niebezpiecznych wyrobów. Właściciel budynku musi jedynie zadbać o nowy dach.
W lutym zakończył się podobny nabór o przyznanie dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego. Wnioski złożyło ponad 100 mieszkańców gminy Łuków. Jeśli zdarzy się, że wnioskodawca nie otrzyma wsparcia, będzie mógł skorzystać z dotacji WFOŚiGW.
Zainteresowani mogą składać wnioski w pokoju numer 38 Urzędu Gminy Łuków. Z podjęciem decyzji trzeba się pospieszyć, ponieważ termin przyjmowania zgłoszeń upływa w poniedziałek 17 maja, a w ciągu kilku kolejnych dni, samorząd musi przesłać odpowiednią dokumentację do funduszu. Władze gminy podkreślają, że projekt będzie realizowany tylko wtedy, gdy WFOŚiGW przyzna dofinansowanie. Jeśli tak się stanie, azbest ma być zabrany do połowy listopada tego roku.
Dodatkowe informacje w tej sprawie można uzyskać telefonicznie pod numerem: 25 798 24 39 wewnętrzny 138.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.